19 września 2012

Uwielbiam jak mówi: "homemade"


 
Jestem pewna, że każda z nas, ma swoje ulubione i sprawdzone przepisy oraz swoich ulubionych mistrzów kulinarnych. I oczywiście ja też takiego mam!
Kiedyś miałam szczęście pracować w restauracji, gdzie najbardziej lubiłam przyglądać się w jaki sposób kucharze szykują najrozmaitrze potrawy. Wtedy, by zgłębić tajniki przysłowiowego gotowania, zadawałm dużo pytań np: jak wyluzować kaczkę, czy jak upiec golonkę, by była chrupiąca a jednocześnie mięka w środku itd.
:)
Tych tajemnic, poprzedzonych doświadczeniem,  jest tysiące. A dobre gotowanie jest jedną, gigantyczną wiedzą.
*
I dlatego, chciałabym Wam polecić stronę Jamiego Olivera, która odpowiada na wiele pytań.
 
 


Powyższe fimy są przypadkowo wybrane. Widać, że gotuje z pasją, jego dania są zdrowe i smaczne. A najbardziej lubię, kiedy produkty takie jak zioła, warzywa czy owoce zrywa ze swojego ogródka.

Polecam gorąco.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)