26 lutego 2013

Sklepik "after better"

W związku z tym, że pytacie mnie czy sprzedaję swoje prace, 
postanowiłam dać szansę tym przedmiotom, a jednocześnie zadowolić Wasze gusta.
Założyłam mały sklepik z moimi i nie tylko, skarbami.
Logo jest proste, ale właśnie takie miało być. 
Pomagała mi przy nim moja koleżanka, która ma małego synka, a jednak nie odmówiła mi pomocy.

WIELKIE DZIĘKI MOJA DROGA!!!!!!!!!!!!


Sklepik nazwałam "after better" bo mam nadzieję, że wynalezione na starociach przedmioty, 
potem odnowione i przetworzone przeze mnie, będą ładniejsze i przydatniejsze.

Na początek przedmiotów nie będzie wiele, ale:
- jeśli chcecie odnowić jakiś przedmiot,
- jeśli macie pomysł na zmianę ulubionego skarbu,
- jeśli szukacie wymarzonego przedmiotu,

to napiszcie proszę do mnie sklepikafterbetter@gmail.com  
 A ja postaram się Wam pomóc :)

A może będziecie chcieli kupić te przedmioty, które właśnie znajdą się aktualnie w naszym sklepiku.
Serdecznie zapraszam,
(tylko na początek dajcie mi chwileczkę na rozruch). 

Mam nadzieję, ze taka forma będzie dla moich wiernych zaglądaczy użyteczna.

Serdecznie pozdrawiam, Beata




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)