8 maja 2013

Każdy ma jakiegoś bzika....

 
Tak jak kiedyś śpiewały Fasolki, ja też mam bzika. Zbieram magnesy na lodówkę. :)
Parę lat temu dowiedziałam się, ze moja koleżanka Ania Ż ma ogromną kolekcję magnesów z różnych krajów i miejsc. Narzekała, że kończy jej się miejsce na ladówce.
Kiedy powiedziałam Ani, że moja lodówka ma dwa metry wysokości,
stwierdziła, że muszę zbierać te cudenka, bo to świetna pamiątka z podróży.
Pomyślałam sobie, czemu nie!
Faktycznie moja lodówka nie musi być biała = będzie kolorowa!
 
 
 
 
I teraz, po paru latach taka jest:)
Oczywiście nie wszytkie magnesy są przywiezione przeze mnie.
Większość dostałam od znajomych i przyjaciół,
którzy zawsze pamiętają by przywieźć dla mnie coś nowego.
I za to wszystkim bardzo dziękuję!!
 
 
 
I jeszcze jedno!!
Bardzo chciałabym podziękować niesamowicie fajnej, zdolnej i ambitnej kobietce
za wyróżnienie:
 
 
 
 
DZIĘKUJĘ,
bo takie rzeczy bardzo nakręcają do dalszej pracy:)
 
A teraz moje odpowiedzi:
 


1) Do jakiego miejsca chętnie wracasz wspomnieniami?

   Mazury

2) Co najbardziej cenisz w ludziach?

   Uczciwość i chęć pomocy innym

3) Jakie jest Twoje hobby?

    Niepotrzebne nikomu przedmioty odnawiać i zmieniać w nietuzinkowe rzeczy

4) W jaki sposób lubisz spędzać wolny czas?

   Czynnie na łonie natury

5) Co lub kto dodaje Ci skrzydeł?

   Każda następna zakończona rzecz

6) Czy potrafisz się śmiać z siebie?

   Nie jest to łatwe, ale wiem, ze nie jestem doskonała

7) Gdzie zamierzasz się wybrać w kolejną podróż?

   Do Angli

8) Co w życiu jest dla Ciebie najważniejsze?

   Rodzina

9) Jaką kuchnię preferujesz?

   Mój pierwszy zawód to gastronom, więc lubię eksperymentować i lubię wszystkie w których jest gigantyczna ilość ziół i warzyw

10) Jaką książkę możesz mi polecić do przeczytania?

    Uwielbiam skandynawskie kryminały, ale ostatnio wciągnęły mnie powieści George R.R. Martina. Serdecznie polecam!

11) Czego nie lubisz robić?
    Prasować:(
|
7 faktów o mnie?




1. Nigdy nie miałam długich włosów 
2. Nie lubię się malować
3. Kocham psy
4. Nie palę papierosów
5. Lubię wino, mój M jest Somelierem:)
6. Na urlopie wolę zwiedzać niż leżeć na leżaku
7. Lubię muzykę, w tym samym stopniu rock i soul, zależy od nastroju.
 
 
 
I jeśli można to chciałabym wyróżnić blogi, na które warto zaglądać.
Dziewczyny mają świetne pomysły.
I mam nadzieję, że sprawię im ogromną radość, mimo,
że moje wyróżnienie wcale nie musi być pierwsze:)
 
 
Robi przepiękne hafty i ma genialne pomysły na meble.
U niej na blogu jest jak u angielskiej królowej:)
 
 
 
Fantastycznie dekoruje metodą decoupage.
 
 
Jeśli lubicie piękną biżuterię, zapraszam do
 
 
Ja nie umiem robić na szydełku.
Monika  z http://artystyczneniepokoje.blogspot.com robi to doskonale.
 
 
 
Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie i życzę miłego tygodnia,
Beata
 
 
 
 
 
 
 


7 komentarzy:

  1. Beatko, bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie. Jest mi baaaardzo miło!
    A kolekcja magnesów imponująca. Pewnie niedługo będziesz musiała kupić nową lodówkę! ;) Myślałas juz o tym? ;)))
    buziaki
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, bo zostało mi około metra w dół:) haha. A na wyróżnienie zasłużyłaś na 100%. Pozdrawiam

      Usuń
  2. jaki fajny bzik! hihi. lubię takie domy, które żyją!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie. A bzik jest fajny i bardzo kolorowy:)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda, ja też zaczęłam zbierać, bo faktycznie to jest idealna pamiątka z podróży, wycieczki. Ale ja mam raptem pare... ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)