20 czerwca 2013

Skrzynka na zioła :)

 
 
Jakiś czas temu grzebiąc w internecie wpadłam na zdjęcie skrzynki na narzędzia wypełnionej butelkami z ogrodowymi kwiatkami. Baaardzo mi się to spodobało. I chciałam ten motyw wykorzystać w jakiś sposób u mnie w domu. Nie mam własnego ogrodu, więc nie mam własnych, sezonowych kwiatów. No cóż, jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma!!!
A mam zioła na parapecie w kuchni, które można zgromadzić w taką skrzynkę.
 
 
 
 
I oczywiście co zrobiłam? Ozdobiłam ją transferem!!!!
Tradycyjnie wzór pobrałam od Iszart .
 
Skrzynkę kupiłam na Allegro, wybieliłam pastą do wybielania drewna i naniosłam napis za pomocą transferu nitro. Ja drewniane przedmioty zawsze lakieruję dwu lub trzy krotnie, wtedy łatwiej je utrzymać w czystości. Aby każda doniczka miała swoją, własną osłonkę powycinałam je z plastikowych butelek po wodzie mineralnej. :)
 
 
 
 
Mały, pachnący ogródek na parapecie jest świetną ozdobą każdej kuchni.
A teraz i mojej:)
 
 
 
 
 
Pachnąco życzę miłego dnia,
 
Beata
 
 
 


13 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie i elegancko - a pomysł z osłonkami od butelek rewelacja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję. Butelki się przydały.

      Usuń
  3. Fajowa skrzynka a pomysł z osłonkami z butelek po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Każde ziółko pije swoją wodę:)

      Usuń
  4. Dziękuję za porady w sprawie bazylii. W weekend robimy podejście numer 5 :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. Ja zawsze wieczorem sprawdzam czy ziemia jest wilgotna. A bazylia uwielbia stać w wodzie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, bardzo piękna skrzynka, pasowałaby idealnie do mojej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy22/8/13

    Świetna skrzynie:) ale chciałam zapytać (bo to nie zostało pokazane) jak zrobione zostały napisy na skrzyni:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Skrzynie ozdobione są metodą nitro, o której pisałam w poście Transfer na drewno
      http://iamhungryforideas.blogspot.com/2013/04/transfer-na-drewno.html
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)