12 grudnia 2013

Świąteczne kartki home made :)

 
Gorączka przedświąteczna trwa, większość z nas myśli jaki podarunek zrobić lub kupić dla najbliższych.
Być może większość z Was już ma prezenty, a tylko ja jestem w lesie :(
Może wykorzystam ostatnio zrobione dekoracje świateczne?
 
Na pewno w tym roku, powysyłam życzenia bożonarodzeniowe napisane na kartkach własnego wyrobu.
Może nie są najpiękniejsze, ale przynajmniej niepowtarzalne:)
 
 
 

 



 
 
Ten tydzień to chyba ostatni dzwonek na wysyłanie życzeń świątecznych.
Muszę się spieszyć:)
Ja uwielbiam dostawać życzenia tradycyjną pocztą.
Kiedy życzenia napisane są ręcznie, specjalnie tylko dla nas itp.
 
A tak na marginesie:
Jestem ciekawa czy wysyłanie tradycyjnych kartek z życzeniami powróci w takim stopniu do łask, jak to było 30 lat temu? Czy i kiedykolwiek?
 
Serdecznie pozdrawiam,
Beata
 
 
 
 


12 komentarzy:

  1. Zawsze wysyłam kartki na Święta - smsy i maile to nie to samo :) a takie samorobione jeszcze lepsze - no i świetne zajęcie dla dzieci - może w przyszłym roku też zrobimy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt, świetna zabawa na niedzielne popołudnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beata, pewnie nie powroci, a szkoda..
    Bo ja tez lubie dostawac takie karteczki i sporo wysylam;))
    Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, przecież kiedyś muszą się nam znudzić SMS-y , ściskam

      Usuń
  4. Śliczne Ci wyszły, zwłaszcza ta z gwiazdkami i bombką :) Też robiłam w tym roku kartki i dobrze,że przypomniałaś, że to już pora na wysłanie ich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Beata, jeżeli ty jesteś w lesie z prezentami, to ja jestem w środku puszczy ze wszystkim:) A kartki bardzo bardzo ładne i też lubię dostawać odręcznie napisane życzenia.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jestem. Ale w tym roku to będą ozdoby i słodkości. A niech tam:) Buźka

      Usuń
  6. Jak będzie nas więcej takich kartkowych, to może się rozniesie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki :)
    Zapraszam : http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)